CONCEPT
Produsele româneşti din gama celor de folosinţă zilnică se bucură de o legătură emoţională trainică cu consumatorii, beneficiind astfel de un consistent avantaj competitiv.
Totuşi, consumatorii cunosc prea puţin despre istoria brandurilor româneşti, despre dezvoltarea lor în timp, despre oamenii care le însufleţesc, despre importanţa lor pentru ecosistemul economic şi social românesc.
Încă persistă erori de percepţie cu privire la caracterul românesc al unor produse fabricate local, dar care nu au o denumire comercială neaoşă.
Comunicarea susţinută, în special în plan emoţional, dar şi raţional, a caracterului românesc al produselor fabricate local pune în valoare avantajul competitiv al acestora.
Branduri cu Buletin de România este
» O conferinţă dedicată comunicării de brand în scopul valorificării avantajului competitiv al produselor fabricate în România.
» Un eveniment destinat întăririi legăturii emoţionale dintre brandurile româneşti, comunitatea B2B din FMCG şi Food Retail şi consumatori.
» O cale de corectare a erorilor de percepţie la nivelul unor consumatori referitoare la caracterul românesc al produselor fabricate local sub un brand internaţional.
» O oportunitate de cultivare a imaginii companiilor care îşi asumă dezvoltarea brandurilor locale şi au un angajament solid faţă de comunităţile locale şi economia naţională.
PROGRAM
8:45 – Primirea invitaților.
Cafeaua de dimineaţă – preparată de 5 to go
09:30 – Cuvânt de deschidere
09:40 – Panel de discuţii: VOCEA BRANDURILOR ROMÂNEŞTI
Dialog cu Laura Roşca – Director de Cercetare Calitativă, iSense Solutions
10:00 – SESIUNEA 1 – CE NE SPUN BRANDURILE ROMÂNEŞTI CÂND ŞTIM SĂ LE ASCULTĂM
Sesiune de dialoguri şi prezentări dedicată redescoperirii brandurilor româneşti cu lungă tradiţie, dar şi întâlnirii cu unele foarte tinere.
» 10:05 – Dialog cu Radu Gherman – Buying Director Ultra-Fresh, Carrefour România, Daniel Ghiţă şi Daniel Ionescu – membri fondatori ai Cooperativei „Grădina Noastră” Brezoaele, Dâmboviţa
» 10:25 – Dialog cu Florin Apolţan – Director General Adjunct, Agricola
» 10:45 – Dialog cu Radu Savopol – cofondator 5 to go
» 11:10 – Prezentare Irina Butnaru – Corporate Communication Manager PENNY România şi Ion Anghel – Director Departament Analiză şi Evaluare Economică – Financiară, ASE Bucureşti
11:35 – Pauză. Business networking
Energie de bun gust oferită de 5 to go
12:15 – SESIUNEA 2 – ISTORII NOI DESPRE BRANDURI BINECUNOSCUTE
Sesiune de dialoguri şi prezentări în care aflăm că există încă lucruri importante de descoperit despre branduri pe care le cunoaştem bine.
» 12:20 - Prezentare Ioana Pană – Shopper Marketing & E-commerce Manager, South Central Europe Mondēz International
» 12:45 - Prezentare Mădălina Voina-Aldea, Category Marketing Manager Chilled Dairy, Lactalis România
» 13:10 – Dialog cu Nicoleta Scarlat – Director de Marketing şi Vânzări, Eisberg România
» 13:40 – Dialog cu Rodica Pop – Senior Category Brand Manager Sweet Snacks & Desserts, Alka Group şi Ioana Daviţoiu – Head of Quantitative Research, ISRA Center
14:10 – Masa de prânz. Business networking.
PARTENERI
SPEAKERI
IOANA PANĂ
Shopper Marketing & E-Commerce Manager SCE
Mondelēz International
RADU SAVOPOL
Cofondator
5 to go
MĂDĂLINA VOINA-ALDEA
Category Marketing Manager Chilled Dairy
Lactalis România
MIRCEA TURDEAN
CEO
Farmec
IRINA BUTNARU
Corporate Communication Manager
PENNY România
ION ANGHEL
Director Departament de Analiză și Evaluare Economică-Financiară
ASE Bucureşti
FLORIN APOLȚAN
Director General Adjunct
Agricola
NICOLETA SCARLAT
Director Marketing și Vânzări
Eisberg
RADU GHERMAN
Buying Director Ultra-Fresh
Carrefour România
DANIEL GHIȚĂ
Membru fondator
Cooperativa „Grădina Noastră” Brezoaele
LAURA ROȘCA
Director Cercetare Calitativă
iSense Solutions
DANIEL IONESCU
Membru fondator
Cooperativa „Grădina Noastră” Brezoaele
RODICA POP
Senior Category Brand Manager – Sweet Snacks & Desserts
Alka Group
IOANA DAVIȚOIU
Head of Quantitative Research
ISRA CENTER
REZERVĂRI
PRET
€200- + TVA
DISCOUNT PENTRU GRUPURI
- 5% pentru 2 persoane
- 7% pentru 3-4 persoane
- 8% pentru 5 sau mai multe persoane
Alege-ti locurile pe care le doresti la conferinta Branduri cu Buletin de Romania
3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:
1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)
2. Completeaza
FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp iti confirmam rezervarea locului/locurilor in sala!
3. Plateste in 72 de ore de la primirea facturii si pregateste-te de conferinta!
CONTACT
S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651